De Myndr-switch doet het niet als ik er aan draai
Als draaien aan de switch niet het gewenste effect heeft, controleer dan de volgende zaken:
Is het Myndr-pakket van de school nog geldig?
Als er geen geldig pakket is zal de ingestelde stand geen effect hebben op het internet van de leerlingen. Je kunt dit nakijken in het Myndr dashboard.
Heb je de switch gereset?
Soms kan het helpen om de switch te resetten. Ga daarvoor als volgt te werk.
Werkt het nog steeds niet? Check dan het volgende;
Hebben de batterijen nog voldoende lading?
De batterijen gaan gewoonlijk zeker een jaar mee. Als je de switch al ongeveer een jaar of langer gebruikt zal deze af en toe piepjes gaan geven. Dat is om aan te geven dat de batterijen vervangen moeten worden. Als je precies wilt weten hoeveel lading de batterijen nog hebben log je in op het Myndr control panel.
Zorg ervoor dat je de aanbevolen batterijen gebruikt.
Heb je de batterijen vervangen en werkt het nog steeds niet? Of is de lading voldoende? Controleer dan het volgende;
Is de myndr plugin goed geïnstalleerd?
Ga op de laptop van een leerling naar de Myndr status-pagina. Daar staat duidelijk met welke Myndr-switch de laptop verbonden is. Als de plugin niet geïnstalleerd is merk je ook niet de effecten van het draaien aan de switch. Installeer dan de Myndr-plugin en probeer het opnieuw. Is dat ook niet de oplossing? Check dan het volgende;
Wordt het signaal van de switch goed doorgegeven?
Ga opnieuw naar het Myndr control panel. Daar is aangegeven wat de laatst bekende stand is.
Draai een keer aan de switch en kijk of de stand wordt overgenomen door de switch in het control panel. Zo niet, wacht dan eventjes (20 seconden moet ruim voldoende zijn) en herlaad de pagina. Komt de weergegeven stand niet overeen met de werkelijke stand van jouw switch? Als je dat eerder nog niet gedaan hebt, haal dan de batterijen even uit de switch en stop ze er opnieuw in. Wacht een minuut en probeer opnieuw.
Werkt het na deze stappen nog steeds niet? Neem dan contact met ons op, dan zoeken we samen verder hoe we het probleem kunnen oplossen.
Is het Myndr-pakket van de school nog geldig?
Als er geen geldig pakket is zal de ingestelde stand geen effect hebben op het internet van de leerlingen. Je kunt dit nakijken in het Myndr dashboard.
Heb je de switch gereset?
Soms kan het helpen om de switch te resetten. Ga daarvoor als volgt te werk.
Werkt het nog steeds niet? Check dan het volgende;
Hebben de batterijen nog voldoende lading?
De batterijen gaan gewoonlijk zeker een jaar mee. Als je de switch al ongeveer een jaar of langer gebruikt zal deze af en toe piepjes gaan geven. Dat is om aan te geven dat de batterijen vervangen moeten worden. Als je precies wilt weten hoeveel lading de batterijen nog hebben log je in op het Myndr control panel.
Zorg ervoor dat je de aanbevolen batterijen gebruikt.
Heb je de batterijen vervangen en werkt het nog steeds niet? Of is de lading voldoende? Controleer dan het volgende;
Is de myndr plugin goed geïnstalleerd?
Ga op de laptop van een leerling naar de Myndr status-pagina. Daar staat duidelijk met welke Myndr-switch de laptop verbonden is. Als de plugin niet geïnstalleerd is merk je ook niet de effecten van het draaien aan de switch. Installeer dan de Myndr-plugin en probeer het opnieuw. Is dat ook niet de oplossing? Check dan het volgende;
Wordt het signaal van de switch goed doorgegeven?
Ga opnieuw naar het Myndr control panel. Daar is aangegeven wat de laatst bekende stand is.
Draai een keer aan de switch en kijk of de stand wordt overgenomen door de switch in het control panel. Zo niet, wacht dan eventjes (20 seconden moet ruim voldoende zijn) en herlaad de pagina. Komt de weergegeven stand niet overeen met de werkelijke stand van jouw switch? Als je dat eerder nog niet gedaan hebt, haal dan de batterijen even uit de switch en stop ze er opnieuw in. Wacht een minuut en probeer opnieuw.
Werkt het na deze stappen nog steeds niet? Neem dan contact met ons op, dan zoeken we samen verder hoe we het probleem kunnen oplossen.
Bijgewerkt op: 19/12/2024
Dankuwel!