Leerling accounts opnieuw koppelen via de Myndr extensie
Als je merkt dat niet al jouw leerlingen op internet kunnen wat jij met de Myndr switch bepaalt hebt kun je dat meestal oplossen door die leerling-accounts opnieuw te koppelen via de Myndr extensie.
Als jullie gebruik maken van Myndr via Basispoort dan moeten die leerlingen misschien even (opnieuw) inloggen in hun leerportaal.
Na het opnieuw koppelen zijn zij weer verbonden aan jouw Myndr switch.
Laat ze de volgende stappen nemen:
Klik op het puzzelstukje bovenin de browser.
Klik op de drie puntjes, rechts naast de Myndr extensie
Klik op "Problemen oplossen"
Klik op "Opnieuw koppelen"

Mocht je hierna nog steeds problemen hebben met leerlingen die niet aan jouw Myndr switch gekoppeld zijn, neem dan contact met ons op.
Als jullie gebruik maken van Myndr via Basispoort dan moeten die leerlingen misschien even (opnieuw) inloggen in hun leerportaal.
Na het opnieuw koppelen zijn zij weer verbonden aan jouw Myndr switch.
Laat ze de volgende stappen nemen:
Klik op het puzzelstukje bovenin de browser.
Klik op de drie puntjes, rechts naast de Myndr extensie
Klik op "Problemen oplossen"
Klik op "Opnieuw koppelen"

Mocht je hierna nog steeds problemen hebben met leerlingen die niet aan jouw Myndr switch gekoppeld zijn, neem dan contact met ons op.
Bijgewerkt op: 21/03/2025
Dankuwel!